1. januari innovatie

Nieuw bladmanagement Brabant Breed

Vanaf heden zal het bladmanagement van het regionale netwerkmagazine ‘Brabant Breed’ in handen zijn van Uitgeverij King Of Content, in de persoon van Edwin van de Ven. King of Content zal in de nieuwe constructie nauw samen blijven werken met DeltaZuid.


Edwin van de Ven heeft een ruime ervaring als het gaat om het succesvol in de markt zetten van ondernemersmagazines. Zo is ‘Goeie Zaken’ een van de florerende titels van deze zeer ervaren uitgever, die kan bogen op meer dan 18 jaar ervaring waar het gaat om het uitgeven van business-titels.

King of Content zal in de nieuwe constructie nauw samen blijven werken met DeltaZuid. Het Eindhovense innovatiemanagementbureau dat tot voor kort verantwoordelijke was voor de exploitatie van Brabant Breed. Zo zal DeltaZuid de digitale vertaling van de inhoud van Brabant Breed voor haar rekening nemen. Tevens zullen de banden met Stichting Brabant Onderneemt nu en in de toekomst worden onderhouden en zullen de deelnemers van dit provinciale netwerk alsook het netwerk zelf direct en indirect ‘Brabant Breed’ als platform voor uitwisseling van kennis kunnen blijven gebruiken.


Zowel King Of Content als DeltaZuid zetten in op een constructieve en langdurige samenwerking. Elke editie kent een eigen thema, vaste rubrieken en biedt uitstekende presentatiemogelijkheden voor elk bedrijf dat via kennisuitwisseling zich wil profileren aan een zeer interessante doelgroep. Vanzelfsprekend zullen content en uitstraling ook bij King of Content worden gewaarborgd.